Ankieta – Reklama zewnętrzna w przestrzeni publicznej na przykładzie Poznania

16 kwietnia 2014 Nasze działania

A co, jeśli mieszkańcom podobają się reklamy zewnętrzne i lubią mieć chaos wokół siebie?

Dlaczego poznańskim działaczom społecznym zależy na ładzie w mieście i walczą z reklamami?

Czy na pewno poznańskie zamiłowanie do porządku jest nadal aktualne?

Sprawdza to członkini naszego stowarzyszenia, Anita Krzyżaniak, pisząc pierwszą w Polsce, pracę naukową na temat tego, jaki stosunek do reklamy zewnętrznej mają poznaniacy.

Temat pracy – „Reklama zewnętrzna w przestrzeni publicznej na przykładzie miasta Poznania”

Zachęcamy każdego mieszkańca do udziału w badaniach. Wypełniając ankietę, każdy ma szansę na zaprezentowanie swoich poglądów. Wnioski i wyniki pracy mogą być ciekawym punktem wyjścia do dalszych rozmów na temat kreowania wspólnej przestrzeni miejskiej, a o to w tym chodzi, prawda?

ANKIETA